Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 13:44 - Нещо, което би звучало добре в един друг свят.
Автор: azsymtoi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2541 Коментари: 2 Гласове:
0



"Ако ти не съществуваше , кажи ми За какво бих съществъвал аз? За да се влача в един свят без теб, Без надежда, без съжаление.   И ако ти не съществуваше, аз бих измислил любовта. Както художника, който вижда как под пръстите му се раждат цветовете на деня,   но не разбира как става това...   И ако ти не съществуваше, кажи ми, за кого бих съществувал аз?   За минаващите, заспиващи в прегръдките ми, които не бих могъл да обичам никога.   И ако ти не съществуваше, аз не бих бил нищо повече от една точка. В този свят, който идва и си отива аз бих се чувствал изгубен.   Бих имал нужда от теб!   И ако ти не съществуваше, кажи ми, за кого бих съществувал аз?   Бих могъл да се преструвам, че съм аз, но нямаше да бъда истински.   И ако ти не съществуваше. Аз вярвам, че бих я намерил! Бих намерил тайната на живота.     Само за да те създам за да те гледам!"


 Това е превод на една прекрасна песен. Какво ли си е мислел авторът в този момент? Сега едва ли ще се намери някой, който би се изразил по този начин за да сподели любовта си.
 За съжаление!



Гласувай:
0



1. анонимен - Има, има и по-добри от Жо Дасен. . ...
09.12.2008 10:55
Има, има и по-добри от Жо Дасен..
Тази също се казва 'Ако' и е дъ бест евър:)) Слушай текста!
http://www.youtube.com/watch?v=B1bR1XTt3cI&feature=related
цитирай
2. azsymtoi - ***
16.12.2008 21:49
Дъ бест евър?! Това е за теб. Пинк Флойд са велики, но ЗА МЕН това парче не е нищо особено. Готин текст ама нещо не е както трябва. Лично мнение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azsymtoi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109116
Постинги: 29
Коментари: 87
Гласове: 798
Архив