Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2008 17:50 - Вярвайте в лекрите! Правят чудеса.
Автор: azsymtoi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3693 Коментари: 5 Гласове:
0



Баси колко е гадно да обстинеш посред лято. Кихам като шибено куче вдъхнало цигарен дим. Кашлям още по- зле. Да не говорим, че ухото ми простина така, че утече. Всичко това заради гадния клизматик в още по- гадната стая. Навън жега, а в стаята си имаме бяла мечка, която обича да играе на гоненица с пингвините.Отивам на лекар. Викат му доктор. Питам к’во ми е, а той ме прати... на лекар?! Представяте ли си?! Лекар те праща при лекар. Те това ако не е неква конспирация ама ней се. Втория лекар дето и на него му викат доктор любезно ме поставя да седна в поза “ослушващ се сурикат”, бръква ми с една фуниевидна тръба в ухото и казва: -         Ама вас ви боли ухото!  Баси колко интересно! Съобщава ми нещо, което май по- добре знам. -         Боли ме. Да. -         Ми така е. Настинал сте.  Тоя ще го шибна! Аз като кашлям си виждам дробовете как изпадат и после се връщат. Носа ми пада като на Майкъл Джексън от кихането, а тоя ми разказва некви стари приказки. -         Сега имате възпалено ухо и трябва да го лекуваме.  “Ай стига бе!” Тоя откри топлата вода. -         Сега ще ви изпиша лекарства. -         Сериозно ли? -         ? -         Пишете, че не ми остана време. -         Ма вие няма да умирате. Просто настинка. За една седмица ще ви оправим.  Само ако знаеше колко съм зле в действителност. Даде ми някакви хапчетии, антибиотици, капки, глобули, гелове, кремове, анални свещички и всякакъв аптечен инвентар. Започнах активно лечение с препарати. И се препарирах. Нощно време като ходя да изпикая ацетона образувал се от антибиотиците светя като крушка. На всичкото отгоре не мога да спя защото ми дадоха и някакви стимуланти. Мускулите ми растат, растат ми мустаци и брада, но хремата, кашлицата и ушните проблеми си ги има. Отидох на контролен преглед. Друг доктор ме прати при друг доктор, където се установи неправилно поставено лечение. Дадоха ми други антибиотици , анални свещички, глобули, мазила и т.н. Сега вече не светя и ми се налага да хабя ток за лампите. Не пикая ацетон и колегата дето ми поиска урина за да си разреди боята за дограмата ми е сърдит. Вече не ми растат мустаци и брада, но това, обратно на онова лекарство ми действа някак си странно. Гласът ми се изтъни, талията също. Това не е проблем. И без това трябваше да отслабвам. Проблема е, че с новите стимуланти започнаха да ми растат гърди. Жената започна да ми завижда, дъщерята напусна под предлог, че и се подигравам, а съседът започна да ме заглежда. Аналните свещички започнаха да не ме кефят. Ще си купя по големи. Мисля да отида до черквата да си купя наистина големи. Трябваше да отида на контролен преглед. Не искам. Така ми харесва. Колежката каза, че съм и най- добрата приятелка и сега си клюкаме на кафенце преди работа. С жената обсъждаме женски проблеми и нямам проблеми. Дъщерята се върна под предлог, че мразела татко си, но с две мами било по спокойно вкъщи. Сега трябва да ставам, че ми загоря манджата. Успех с лекарите и назначените лекарства! 

P.S. Нямам кашлица, хрема и не ме боли ухото.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aleksi - :)
10.09.2008 09:37
Много ми хареса частта с позата "ослушващ се сурикат".Имаш готини попадения.Много усмивки за теб
цитирай
2. azsymtoi - :)
10.09.2008 10:20
Тенкю пипъл! Тенкю!
цитирай
3. анонимен - Хм...:))
12.09.2008 16:31
Чудя се дали си повече чешит или pain in the ass:)))
Яко ме разсмя:))
цитирай
4. azsymtoi - ***
15.09.2008 09:23
Чешитството е моят занаят. За туй ми плащат баце. А иначе, че съм пейн ин ди ес, съм.
цитирай
5. publi4ita - хахахахахахахах или полудявам от. ...
21.01.2009 09:59
хахахахахахахах или полудявам от..
......













кеф
или..истина или не ако щеш да знаеш долових и интунацията в гласа на разказвача
пък аку щеш вярвай.. хич даже не е провукация..тоя път си е//
..4иста проба интуиция си беше
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azsymtoi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109326
Постинги: 29
Коментари: 87
Гласове: 798
Архив